دیوید بکام همه را شگفت زده کرد | درآمد قابل توجه ستاره انگلیس چقدر است ؟

گزارش ها حاکی از آن است که بکام از مستند زندگی خود به تنهایی ۲۰ میلیون پوند درآمدزایی کرده است. با وجود آن که ده سال از بازنشستگی دیوید از فوتبال می‌گذرد، همچنان او شخصیتی جذاب برای طرفدارانش است.
دیوید بکام همه را شگفت زده کرد | درآمد قابل توجه ستاره انگلیس چقدر است ؟
کد خبر : ۵۲۶۱۲

ستاره ۴۸ ساله با وجود آن که سالهاست فوتبال را کنار گذاشته، اما همچنان درآمد شگفت انگیزی دارد.


درآمد دیوید بکام در سال ۲۰۲۳ با توجه به تبلیغات و پخش مستند زندگی اش در نتفلیکس مشخص شد.

در حقیقت شرکت شخصی او که در تولید مستند‌های تلویزیونی مختلف فعالیت می‌کند، در سال ۲۰۲۳ از تولید مستند بکام یا مستند دیگری از رونی اوسالیوان، درآمد خوبی کسب کرده است. البته ستاره سابق منچستریونایتد در تولید برنامه "تیم ما را نجات بده" برای دیزنی پلاس و "تب زمین" برای شبکه بی بی سی نیز همکاری کرده است.

سان گزارش داده است که بکام در سال ۲۰۲۳ از تولید مستند و درامد‌های تبلیغاتی مجموعا ۷۲.۶ میلیون پوند درآمدزایی کرده است. این گزارش حاکی از آن است که بکام از مستند زندگی خود به تنهایی ۲۰ میلیون پوند درآمدزایی کرده است. با وجود آن که ده سال از بازنشستگی دیوید از فوتبال می‌گذرد، همچنان او شخصیتی جذاب برای طرفدارانش است. البته ویکتوریا همسر بکام نیز از فروش آنلاین محصولات برند خودش درآمد خوبی داشته و درآمد او در سال ۲۰۲۳ با رشد ۴۴ درصدی همراه شده است. در حقیقت ویکتوریا مدتهاست که از تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی درآمدی ندارد، اما درآمد او از فروش محصولات با برند خودش خیلی خوب بوده است. در واقع این زوج به درآمد سالانه بیش از ۱۰۰ میلیون پ. ند رسیده اند که عدد قابل توجهی است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر